تور سه نیم روزه گلستان +تور ترکمن صحرا | {بهار 1403} :

تور گلستان تا ترکمن صحرا 3/5 روزه وی آی پی در هتل 3 ستاره | {بهار 1403} تخفیف تور ترکمن صحرا تخفیف تور گلستانگردی ، تور چند روزه شمال ، تورهای شمال

پرداخت شما (تومان) :
5,850,000 تومان
10 %
تخفیف
6,500,000 تومان 650,000 تومان
ارزش واقعی سود شما
زمان باقی مانده
    پیشنهاد ویژه
    گلستان

    شرایط استفاده

    جهت مشاهده تاریخها و رزرو تاریخ خود وارد قسمت مشاهده و خرید شوید.

    ایام تعطیلات رسمی (تاریخها با آژانس چک شود)

    هماهنگی تاریخ قبل از خرید با آژانس

    در صورت موجود نبودن تاریخها حتما قبل از رزرو جهت تاریخ و ظرفیت با آژانس تماس گرفته شود

    66567643-66567644   شماره دفتر آژانس سفرهای دور و نزدیک

    توجه فرمایید : حتما پس از ثبت نام مشخصات کامل مسافرین شامل:

    اسم و فامیل،کد ملی،تاریخ تولد کامل ،نام تور و تاریخ انتخاب شده خود را به شمارهای تلگرام و واتساپ 09054480389-09054480390 ارسال نموده تا ثبت نام کامل و تایید شود درغیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی بر عهده آژانس نمیباشد.

    ضمنا اطلاع رسانی و برنامه سفر از طریق همان شماره چند ساعت قبل از حرکت

    برای ثبت نام کننده ارسال میگردد.

    ویژگی‌ها

    برنامه و خدمات تور 3/5 روزه vip گلستان + ترکمن صحرا

    گشتها

    دریاچه گل رامیان ، بندر ترکمن ، قایق سواری تا آشوراده و خرید سوغات ، جزیره آشوراده ، قلعه روسها ، مقبره خالد نبی ، آبشار تمام خزه ای کبود وال ، سر نگارستان و ....

    امکان تغییر برخی گشتها بعلت عدم امکان ورود به مناطق خاص بدلیل قوانین خاص یا ایام خاص یا شرایط جوی وجود دارد.

    اتاقهای 4 و 5 تخته

    اتاق تک ، دو و سه تخته افزایش نرخ دارد

    خدمات

    3 وعده صبحانه و دو شب اقامت در هتل 3 ستاره

    پذیرایی عصرانه یک وعده

    بیمه راهنمای مجرب

    اتوبوس توریستی مجهز

    کلیه ورودیها و هزینه ترانسفر محلی (نیسان یا مینی بوس)برعهده مسافر می باشد

    بیمه حوادث گروهی مسافران  و همراهی لیدر مجرب و حرفه ای

    خرید و رزرو مسافر از سایت به منزله مطالعه شرایط و قبول آنها میباشد.

     

    توضیحات

    تورگلستان تا ترکمن صحرا با آژانس سفرهای دور و نزدیک

    تور شمال بی شک از محبوب‌ترین تورهای مسافرتی در ایران است. شمال اصطلاحی است که به سرزمین‌های شمالی ایران که دارای پهنه نه چندان وسیع اما سرسبز و حاصل‌خیز و در مجاورت دریاچه خزر و در شمال رشته کوه‌های البزر واقع شده اند اطلاق می‌شود. مسیرهای اصلی برای رسیدن به این منطقه بهشتی جاده چالوس ، فیروزکوه ، گردنه حیران ، جاده گرگان ، جاده مشهد و قزوین-رشت است. جنگل‌های این منطقه بدلیل بارش‌های فصلی فراوان تقریبا در تمام طول سال سرسبز هستند و کوها اغلب سفیدپوش از برف هستند. آب و هوای مدیترانه‌ای ، سرد و خشک کوهستانی و مرطوب و نیمه حاره‌ای در این منطقه همواره سبب شده است تا گردشگران در تمام طول سال بنا به میل شخصی به این خطه سفر کنند و از طبیعت هر فصل آن لذت ببرند. شمال ایران در تضاد با اکثر مناطق مرکزی کشور که شرایط کویری دارند حقیقتا به مثابه بهشت است.

    ترکمن صحرا کجاست؟
    در شمال شرقی ایران عزیزمان منطقه زیبایی وجود دارد که به ترکمن صحرا مشهور است. ترکمن صحرا شامل مناطق بزرگی از استان‌های گلستان و خراسان شمالی است و شهرهایی مثل گنبد کاووس ، بندر ترکمن ، کلاله ، آق قلا و... در این منطقه قرار دارند. ترکمن صحرا در نقشه ایران از سمت غرب به دریای خزر  و از شمال به جمهوری ترکمنستان می‌رسد. سمت شرق این منطقه را خراسان و بجنورد و دره‌گز در آغوش گرفته و از جنوب با کوهپایه‌های جنگلی البرز‌ شمالی پایان می‌یابد. برای شروع سفری جذاب و کشف زیبایی‌‌های این منطقه می‌توانید راهی استان گلستان و شهر گنبد کاووس شوید.

    هزاردره‌های ترکمن صحرا مانند رقص موج‌های دریا می‌مانند.
    چرا ترکمن صحرا خاص است؟

    به دلیل موقعیت جغرافیایی این منطقه ، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی منحصر‌ به‌ فردی در آن وجود دارد. از بلندترین برج آجری جهان تا هزار دره‌ها ، گورستان سنگی مرموز و اسب‌های اصیل ترکمن هر کدام به تنهایی می‌تواند دلیلی برای سفر به ترکمن صحرا باشد. در کنار این جاذبه‌ها ، فرهنگ غنی و موسیقی مردم ترکمن نیز میراثی گران‌بها برای ترکمن‌ صحراست. در ترکمن صحرا می‌توان میان آوای دوتار و طرح و رنگ لباس زنان غرق شد.

    اگر قصد مسافرت به این شهر زیبا را دارید با سفرهای دورونزدیک همراه ما باشید تا دیدنی‌های این شهر را به شما معرفی نماییم.

     

    در ترکمن صحرا چه می‌بینیم؟
    مقبره خالد نبی و گورستان سنگی

    از میان پیچ و خم جاده‌ای زیبا که عبور کنید به کوهی به نام «گوگجه داغ» می‌رسید. مقبره‌ای پر از روایت بر فراز این کوه جای گرفته. وقتی اینجا می‌رسید بی‌اغراق حس می‌کنید میان تابلو نقاشی ایستاده‌اید. حس می‌کنید هر قدمی که برمی‌دارید بر روی بوم‌ نقاشی اتفاق می‌افتد. میزان زیبایی طبیعت به قدری است که می‌خواهید تمام تپه ماهورها و دره‌ها را بالا و پایین بروید ، گل‌های زرد را ببویید و هر تکه‌سنگی را که دیدید در آغوش بکشید. این‌جا تکه‌ای از ترکمن‌صحرا است؛ طبیعت اطراف زیارتگاه خالدنبی ، جایی که یک طرف‌تان تپه‌ماهورهای سبزرنگ و طرف دیگر هزاردره‌ها چشمان‌تان را جادو می‌کنند.

    هزاردره چیست؟

    هزاردره‌ها (بدلند) یک پدیده زمین‌شناسی‌اند که در مناطقی از سنگ‌های سست یا رسوبات ریز (عمدتا رس) تشکیل شده‌اند. در این منطقه‌ها عمدتا پوشش گیاهی وجود ندارد و علت نام بدلند همین موضوع است. از طرفی فرسایش‌های آبی و تراکم زیاد آبراهه‌ها باعث ایجاد ناهمواری‌های زیادی شده که به آن در فارسی هزاردره بگویند.

    خالد نبی چه کسی بود؟

    بر اساس روایت‌ها، «خالدبن‌سنان» ، که در بین ترکمن‌ها به «خالدنبی» مشهور است، یکی از چهار پیامبری است که در حد فاصل دوره‌ حضرت عیسی و پیامبر اسلام زندگی می‌کرده است. خالد نبی متولد سرزمین عدن در یمن بوده و زمان ساسانیان به ایران می‌آید. درباره علت مهاجرت او دو نظریه وجود دارد: برخی می‌گویند برای تبلیغ دین مسیحیت و برخی می‌گویند برای فرار از دست دشمنان خود به این منطقه آمده است. خالد نبی از شخصیت‌های محبوب و مورد احترام ترکمن‌هاست. در کنار زیارتگاه او تعدادی اتاق و زائرسرا برای اقامت و استراحت زائرین و همچنین یک مسجد ساخته شده است


     

    گورستانی مرموز
    در نزدیکی مقبره خالدنبی تعدادی تندیس‌ سنگی وجود دارد و آن مکان را شبیه به گورستان کرده است. افسانه‌های زیادی برای این تندیس‌های سنگی روایت می‌شود. برخی آن‌ها را پیکره سنگ شده دشمنان خالد نبی می‌دانند که گرفتار خشم خداوند شده و به شکل سنگ در آمده‌اند. برخی روایت‌ها هم می‌گویند خالد بن سنان از دست قوم خورشید به قله کوه گوگجه داغ پناه می‌آورد و با یارانش به خواست خداوند به شکل سنگ در می‌آیند تا اسیر دشمنان نشوند. نظریه دیگری هم می‌گوید که این تندیس‌ها سنگ قبر ساکنین آن مکان بوده‌ است. در این نظریه برخی تندیس‌های بزرگ را به مردانی که کلاه بر سر و شال بر کمر دارند تشبیه کرده‌اند و سنگ‌های کوچک را به شکل زنان می‌دانند. برخی این سنگ‌ها را به صلیب تشبیه کرده‌اند و گروهی دیگر این تندیس‌های بزرگ و کوچک را شبیه اندام‌های زن و مرد می‌دانند. آنچه راجع به این منطقه حائز اهمیت است قدمت تاریخی‌اش است که به هزار سال پیش برمی‌گردد و اکنون به عنوان یک اثر ملی نیز به ثبت رسیده است. متاسفانه طی سال‌های اخیر صدمات زیادی به این تندیس‌های تاریخی وارد شده است. پیش از آن‌که به طور کل نابود شوند بازدید از این یادگار تاریخی مرموز را از دست ندهید.
    سرزمین اسب‎های اصیل

    یکی از دلایل شهرت‌ ترکمن‌ صحرا اسب‌هایش است؛ اسب‌هایی با نژاد ترکمن خالص که در منطقه ترکمن صحرا زندگی کرده و پرورش می‌یابند. اسب‌های ترکمن از گذشته به سرعت ، استقامت و شجاعت معروف بودند. در سپاه داریوش هخامنشی اسب ترکمن وجود داشته و قسمتی از پیروزی‌های لشکریان داریوش مدیون تلاش‌های این اسب‌های گران‌بها بوده است. شاردن در سفرنامه خود می‌گوید: اسب ایران بهترین و زیباترین اسب مشرق زمین بوده و از نظر قدبلندتر از اسب‌های سواری انگلیسی است. در سفر ترکمن صحرا به یکی از مراکز پرورش اسب بروید و با این موجود دوست‌داشتنی ملاقات کنید.
    چراغ درخشان شهر

    منار ، مناره و یا میل در لغت به معنای کانون یا محل نور و روشنایی و جای نار (آتش) است. در گذشته به آن چراغ‌دان و چراغ‌پایه نیز می‌گفتند. مناره یا میل راهنما را گاهی در کنار جاده‌ها برای شناسایی راه مسافران می‌ساختند تا کاروان‌ها با دیدن نور آنها در تاریکی راه را تشخیص دهند. گاهی هم در شهرها به منظور نشان دادن مکان اصلی بافت شهری می‌ساختند تا از دور نمایان باشد. میل گنبد کاووس (قابوس) حدود 1000 سال پیش به دستور قابوس حاکم گرگان در این شهر ساخته شد. برج یا گنبد قابوس حدود 70 متر ارتفاع (ارتفاعی به اندازه یک ساختمان 23 طبقه امروزی) دارد. میل گنبد کاووس یکی از بلندترین بناهای آجری جهان است. نام شهر گنبد کاووس نیز از این بنا گرفته شده است و در گذشته گنبد قابوس بوده. این میراث ملی به ثبت جهانی یونسکو نیز رسیده است.
    آبشاری در آغوش مخملین
    یکی از آبشارهای خزه‌ای شگفت‌انگیز ایران ، آبشار کبودوال در استان گلستان است. تماشای آب‌هایی که راه خود را از میان خزه‌های مخملی باز می‌کنند صحنه آرامش‎‌بخشی است که با پخش شدن موسیقی متن صدای آب و آواز پرندگان جنگل تکمیل می‌شود. دسترسی به این آبشار بسیار آسان است و از طریق مسیری سنگ‌فرش شده به آن می‌رسید و در کنار آن امکانات رفاهی مثل سرویس بهداشتی ، نمازخانه ، آلاچیق ، چادر و سکوی استراحت وجود دارد.
    چه زمانی به ترکمن صحرا برویم؟
    بیشترین زیبایی طبیعت ترکمن صحرا در دو ماه اول فصل بهار است. اما اواخر تابستان تا اوایل پاییز و اواخر زمستان به دلیل آب و هوای مساعد نیز می‌توان به این منطقه سفر کرد و از تماشای جاذبه‌های آن لذت برد.

    در سفر به ترکمن صحرا چه چیزهایی با خود ببریم؟

    از آن‌جایی که سفر ترکمن صحرا سفری چندروزه است هر آنچه که در چند روز ممکن است به آن نیاز پیدا کنید بردارید. اگر در اوایل بهار ، پاییز یا زمستان به این منطقه سفر کردید حتما لباس گرم با خود بردارید. اگر در این فصول قصد رفتن به خالدنبی را داشتید به دلیل ارتفاع آن منطقه با خود بادگیر و کلاه آفتاب‌گیر بردارید. مانند هر سفر طبیعت‌گردی دیگری حتما کفش مناسب پیاده‌روی همراه خود داشته باشید. مثل یک طبیعت‌گرد و انسانی مسئول یادمان باشد که برای زباله‌ها تعدای کیسه در گوشه کوچک کوله‌مان جای دهیم. ماندگاری زیبایی‌های طبیعت، در گرو رفتار امروز ماست.

    تور گلستان با سفرهای دور ونزدیک

    گرگان مرکز استان گلستان در شمال شرق کشورمان واقع شده است. این شهر تا همین نیم قرن پیش استرآباد خوانده می‌شد. برای رفتن به گرگان راه‌های مختلفی وجود دارد. اگر زمان شما محدود است و می‌خواهید سریع به مقصد سفرتان برسید بلیت هواپیما بگیرید. اما اگر مسیر شمال برای شما دل‌انگیز است و نمی‌خواهید از زیبایی‌های آن بی‌نصیب باشید زمینی سفر کنید. حدود 6 ساعت برای سفر زمینی و 50 دقیقه برای سفر هوایی وقت لازم دارید تا به این شهر زیبا برسید. قطار هم می‌تواند از گزینه‌های شما برای سفر به گرگان باشد.

    گرگان به خاطر آب و هوای معتدل ، مناظر بکر و آثار تاریخی متعدد منحصر به فرد شده است. این شهر به لحاظ شرایط اقلیمی بسیار متنوع است؛ به این صورت که شما در گوشه‌ای از این شهر اقلیم جنگلی و در گوشه دیگر اقلیم بیابانی را می‌توانید ببینید.

    در همسایگی دریای خزر و رشته کوه البرز با یک موقعیت جغرافیایی کم نظیر استان گلستان قرار گرفته است. اینکه همزمان به مناطق مرتفع و ارتفاعات زیبای البرز دسترسی وجود دارد و هم از سواحل زیبای دریای خزر می توان بهره برد تنها مزیت استان گلستان نیست. این استان در سمت شرقی خود با همسایگی با استان خراسان شمالی به مناطقی با آب و هوای گرم و کم رطوبت نیز دسترسی دارد. داشتن مرز بین المللی با کشور ترکمنستان آن هم چیزی بیش از 350 کیلومتر ویژگی دیگری است که بخاطر موقعیت جغرافیایی استان گلستان بوجود آمده است. با توجه به مساحت گلستان می توان آن را در دسته استان های متوسط و کوچک کشور قرار داد که کمک می کند تمرکز جاذبه ها بیشتر باشد و با زمان کمتری بتوانید به همه این جاذبه های گردشگری سفر کنید و زمان را مدیریت کنید.

     

    مسیرهای ریلی، جاده ای و هوایی برای این استان فعال می باشند و با توجه به مبدا حرکت و نوع سفری که قصد دارید انجام دهید می توانید از هر کدام این مسیر ها استفاده کنید. در صورت استفاده از پرواز شما به فرودگاه گرگان دسترسی دارید و سپس از آنجا می توانید به سایر نقاط استان بروید. برای همراهی با تور با اتوبوس یا رفتن به استان گلستان با وسیله شخصی جاده فیروز کوه در انتظار شما می باشد تا از تهران خود را به استان گلستان برسانید. در صورتی که در فلات مرکزی هستید از طرق جاده گرمسار ، سمنان سپس شاهرود نیز می توان به استان گلستان سفر کنید. البته این مسیر برای افرادی که از تهران به سمت گلستان قصد حرکت دارند، نسبت به مسیر فیروزکوه طولانی تراست. مسافت جاده ای بین تهران تا گرگان 400 کیلومتر می باشد که از شهرهای چون قائم شهر و ساری نیز می گذرد و می توان با اتوبوس آن را در 5 ساعت و نیم طی کرد.

    اقلیم جنگلی گرگان که این شهر را در آغوش گرفته است.

     


    در گرگان چه می‌بینیم؟

    استان گلستان استانی است پر از جاذبه‌های بی‌نظیر که دیدن هرکدام تجربه‌ای ماندگار در خاطرتان ثبت می‌کند. اما بهترین جاذبه‌های این استان کدامند؟
    پارک جنگلی ناهارخوران

    به 4 کیلومتری جنوب شهر گرگان بروید تا یکی از زیباترین جنگل‌های ایران را ببینید. برای رسیدن به این جنگل از یک جاده زیبا و تقریبا شلوغ می‌گذرید که مرکز گرگان را به جنگل متصل می‌کند. در این جنگل می‌توانید آب و هوای ملایم و مطبوع‌تری نسبت به مرکز شهر تنفس کنید. این جنگل در تمام فصل‌ها زیباست. درختان انجیلی در پاییز طیفی از رنگ‌های زرد ، قرمز و گلبه‌‌ای ایجاد می‌کند که واقعا تماشایی است. هم‌چنین در روزهای زیبای برفی با همراه داشتن تجهیزات می‌توانید تجربه بی‌نظیری کسب کنید. حین پیاده‌روی و تماشای درختان سر به فلک کشیده مراقب شیب تند این جنگل باشید.



    بازارچه بندر ترکمن

    حتما با صنایع دستی ترکمن‌ها آشنا هستید، فرش ، بالشت ، روسری و سوزن‌دوزی‌های ترکمنی بسیار خوش نقش و نگار هستند. شما در بازار ترکمن می‌توانید این صنایع را از دست مردمی بخرید که خودشان آن را تولید کرده‌اند. این بازار در کنار اسکله قرار دارد و دوشنبه بازارهای آن بسیار معروف است.

    آبشار کبودوال

    یکی از آبشارهای خزه‌ای ایران در 5 کیلومتری علی‌آباد کتول قرار دارد. با گذشتن از یک مسیر سنگ‌فرش به این آبشار پرآب می‌رسید. آبشارهای کوچک و بزرگ دیگری در مسیر رودخانه وجود دارد که هرکدام داخل حوضچه‌ای می‌ریزند؛ پوشش گیاهی متنوع و متراکمی اینجا دیده می‌شود که به خبرگزاری ایسنا، از زیستگاه‌های با ارزش گیاهی به شمار می‌روند.


    میل گنبد کاووس

    بلندترین برج تمام آجر دنیا در شهر گنبد کاووس بر فراز تپه‌ای که 15 متر از زمین بلندتر است جای دارد. این گنبد 15 امین میراث فرهنگی ایران است که به ثبت جهانی رسیده است و قدمت آن به قرن چهارم هجری می‌رسد. اینجا می‌توانید رازی که بارزترین ویژگی آن استفاده از آجرهای با کیفیت است را مشاهده کنید.

    آبشار زیارت

    چشمان‌تان را ببندید و تصور کنید در روستایی خوش آب و هوا هستید. تا چشم کار می‌کند مناظر سرسبز دیده می‌شود ، آسمان آبی است و نسیم خنکی گونه‌های‌تان را نوازش می‌دهد. خانه‌هایی چوبی در دور دست دیده می‌شوند و مردمی که لباس محلی به تن دارند در حال رفت و آمد هستند. نزدیک آن‌ها می‌روید تا کمی با آن‌ها خوش و بش کنید. مردمان اینجا لهجه شیرینی دارند و بسیار مهربانند. یکی از آن‌ها راهی آبشاری در نزدیکی روستاست ، با او همراه شوید. بعد از عبور از مسیری زیبا به جایی می‌رسید که آبشاری تماشایی از دل کوه سرازیر و قطرات آن در هوا پخش است حال و هوای‌تان عوض می‌شود. چنین خیالی را در آبشاری واقع در روستای زیارت در نزدیکی گرگان می‌توانید به واقعیت تبدیل کنید.

    پارک جنگلی النگدره

    جذابیت این پارک از مسیر آن آغاز می‌شود؛ مسیری پرپیچ و خم اما رویایی درختان تنومند مسیر را در آغوش کشیده‌اند و تابش نور خورشید از لابلای شاخه‌ها آن را رویایی‌تر می‌کند. هرچه جلوتر می‌روید هوا خنک‌تر می‌شود. وقتی به پارک رسیدید وارد بازی رنگ و نور می‌شوید. درختان تا خود آسمان قد کشیده‌اند و برگ‌های آن‌ها در بهار و پاییز هر کدام به رنگی زیبا دیده می‌شود. از قدم زدن بر روی برگ‌هایی که فرش زمین شده‌اند لذت ببرید. این پارک آنقدر زیباست که به عنوان 7 منطقه نمونه گردشگری ایران شناخته شده است.

    کاخ موزه گرگان

    ساختمانی سفیدرنگ و دو طبقه را در نظر بگیرید دو نخل بزرگ جلوی آن خودنمایی می‌کنند و باغچه‌ای سرسبز میزبان شماست تا شما را به کاخ برساند. احتمالا متوجه معماری دوران پهلوی شده‌اید. این کاخ در زمان پهلویان ساخته شد و امروزه به عنوان موزه استفاده می‌شود. در این موزه می‌توانید مجسمه شخصیت‌های معروف گلستان را ببینید. جالب است بدانید، این موزه چهارمین موزه باستان‌شناسی کشور شناخته شده و به ثبت ملی رسیده است.

     

    جاذبه های گلستانگردی در تور گلستان و ترکمن صحرا با سفرهای دور و نزدیک

    در منطقه شیر آباد استان گلستان مجموعه آبشاری با نام شیر آباد قرار دارد که در همان بدو ورود نگاه شما را به خود جلب می کند. این مجموعه از آبشارهایی با ارتفاعات متفاوت تشکیل شده است و محیط‌های مناسبی برای شنا و آب بازی فراهم می آورد. در کنار طی کردن آبشار پلکانی و رساندن خود به آبشار های بعدی، امکان بازدید از غار شیرآباد نیز وجود دارد.


    حتی اگر به استان گلستان هم سفر نکرده باشید در میان دوستان و آشنایان مطمئنا اسم پارک جنگلی ناهار خوران را بارها شنیدید. این پارک جنگلی از معروف ترین مناطق استان گلستان است که حتما یک بار را باید به آن سفر کنید. فاصله پارک جنگلی ناهار خوران با گرگان 4 کیلومتر است و در سمت جنوبی شهر قرار دارد .

    آبشار کبودوال

    یک آبشار متفاوت که اکثر قسمت های آن با خزه پوشیده شده است و به آبشار خزه ای نیز معروف می باشد. برای رسیدن به آبشار کبودوال باید به شهرستان علی آباد کتول بروید. در 5 کیلومتری جنوب شرقی علی آباد کتول می توانید با 30 دقیقه پیاده روی خود را به آبشار کبودوال برسانید. امکانات رفاهی خوبی برای مسافران در این منطقه وجود دارد.

    گورستان خالدنبی

    گورستان تاریخی خالد نبی با سنگ های بسیار خاص و متفاوت که شهرت بالایی دارد و در نزدیکی زیارتگاه خالد نبی نیز می باشد توجه طبیعت گردان ، تاریخ نگاران و مسافران زیادی را از داخل و خارج کشور به سمت خود جلب کرده است. این گورستان در فاصله 62 کیلومتری و جهت شمال شرقی شهر کلاله قرار دارد و روستای گچی سو در 6 کیلومتری آن است.

    چشمه گل رامیان

    این چشمه متفاوت با همه چشمه هایی است که قبلا دیدید. چرا که می توان از آن به اسم استخر گل رامیان نیز یاد کرد. در دل جنگل شما با یک چشمه استخر مانند روبرو هستید که عمق آن در برخی نواحی به هشتاد متر هم می رسید. پس مراقب وارد شدن به آن باشید. نسبت به سالهای گذشته حجم آب چشمه کاهش داشته است، اما طبیعت زیبا و بی نظیر آن هنوز جذابیت زیادی دارد.

    برج گنبد قابوس

    در کنار جاذبه های طبیعی استان گلستان ، برج گنبد قابوس که در مرکزیت شهر گنبد قرار دارد و جز آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو نیز هست به عنوان معروف ترین بنای گردشگری این استان به حساب می آید. یک میل گنبد تاریخی با ارتفاع 72 متر که گردشگران زیادی را از نقاط مختلف جذب خود می کند. سبک معماری خاص این بنا تحسین برانگیز است چرا که بعد از حدود هزار سال علاوه بر ظاهر زیبا ، همچنان از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشد.

    پارک ملی گلستان

    این پارک ملی که یک حیات وحش کامل نیز می باشد به عنوان اولین پارک ملی ایران شناخته می شود. حیوانات متنوعی از جمله خرس قهوه ای ، گرگ ، آهو ، میش ، گراز ، قوچ ، پلنگ و .. در این پارک ملی زندگی می کنند. وسعت پارک ملی گلستان 92 هزار هکتار است و با وجود آبشارها و رودخانه های زیبایی که در آن وجود دارد یک جاذبه دیدنی و متفاوت می باشد. این پارک ملی در فاصله 55 کیلومتری گنبد قرار دارد.

    روستای جهان نما

    اگر می خواهید مدتی از دنیای مدرن ، صنعتی و فضای تکنولوژی خارج شوید روستای جهان نما را از دست ندهید. منطقه ای که در آن خبری از تلفن ، آنتن دهی موبایل ، آب لوله کشی و … نیست. یک محیط کاملا سنتی با ساکنین بومی که در آب و هوای خنک قرار گرفته است. این روستا در تابستان هم خنکی خود را حفظ می کند و بهتر است در فصول سرد به آن سفر نکنید. برای رفتن به این روستا ابتدا خود را به روستای درازنو برسانید و از آنجا اگر اتومبیل قوی و مناسبی برای ادامه مسیر ندارید با وانت به روستای جهان نما بروید.

     

    استان های شمالی در زمینه بازارهای محلی و ساحلی از شهرت بالایی برخوردارند. یکی از این بازارها در بندر ترکمن و نزدیک اسکله این شهر قرار دارد. با سفر به بندر ترکمن می توانید هم از تفریحات موجود در اسکله برخوردار شوید و هم سری به بازار ساحلی آن بزنید . حالا که تا بندر ترکمن رسیده اید می توانید با قایق از این بندر به جزیره آشوراده که تنها جزیره موجود در دریاچه خزر است سفر کنید. فاصله جزیره تا بندر ترکمن با قایق حدود ده دقیقه است. این جزیره متروک است و کسی در آن زندگی نمی کند.جنگل و آبشار رنگو ، آبشارهای دره تل انبار ، پارک شبنم نوده خاندوز ، پارک جنگلی مرتفع هزار پیچ ، جنگل و آبشار زیارت ، غار دیو سپید ، پارک جنگلی تنگه چهل چای ، زیتون تپه آزاد شهر ، پیرباد نوده خاندوز ، کوه قلعه موران ، آبشار لوه ، آبشارهای روستای ساسنگ و مسجد جامع گرگان.

     برای مشاهده تورهای داخلی روی این لینک کلیک کنید.

    نحوه خرید تورگلستان تا ترکمن صحرا

    برای راهنمایی بیشتر و خرید آنلاین یا حضوری در آژانس با کارشناسان ما در تماس باشید: 02166567643-02166567644

    تورگلستان ، تور ترکمن صحرا ، تور یکروزه شمال ، تور دو روزه شمال ، تور چند روزه شمال ، تورهای شمال ، بهترین تورهای شمال ، بهترین تورهای داخلی ، تور یکروزه شمال ، تور ماسوله ، تور گیلان ،تور سراوان ، تور مرداب سراوان ، تور شاد شمال ، تخفیف تور ماسال ، تور ماسال شاد ، تور مرداب سراوان ، تور فومن ، تور رودبار ، تور منجیل ، ماسوله گردی ، تور جنگل سراوان ، تور گیلانگردی ، تور ماسوله یکروزه ، تور ماسوله دو روزه ، تور ترکمن صحرا  ، تخفیف تور ترکمن ،تور ترکمن صحرا ، تور گلستان ، تور شمالگردی ، تور گروهی ، تور شاد ، تور نوروز ، تور آشوراده ، تور بندر ترکمن ، تور خالد نبی ، تور ترکمن ، تور کبودوال ، تور شیرآباد ، تور گل رامیان ، تور ناهارخوران ، تور گرگان ، تور گنبد قابوس ، تور نگارستان ، تور گلستان هتل ، تور گلستان بومگردی ، تور ترکمن صحرا ارزان ، تور شیرآباد ، تورگلستان ، تورشادگلستان ، تورارزان گلستان ، تورگلستان شاد ، تور گلستان ارزان ، توریکروزه ، توردوروزه ، تورسه روزه ، تور طبیعتگردی شاد ، تور طبیعتگردی ارزان ، تور شاد طبیعتگردی ، تور ارزان طبیعتگردی

    مشخصات فروشنده

    تهران
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک
    آژانس مسافرتی سفرهای دور و نزدیک دفتر شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سفرهای دور و نزدیک تهران ، میدان انقلاب ، کارگر جنوبی ، خیابان مهدیزاده ، پلاک 9
    Dooronazdiktravel.com@gmail.com
    02166567643-66567644
    09054480389-09054480390

    جهت طرح سوال، گزارش تخلف، ارسال انتقادات و یا پیشنهادات ابتدا باید در سایت عضو و یا وارد شوید.

    تخفیف های مرتبط

    پیشنهاد ویژه

    تور گلابگیری کاشان نیاسر | قمصر {بهار 1403}

    نیاسر کاشان
    تخفیف 20 %
    772,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور قلعه رودخان | ویژه نوروز و بهار 1403

    قلعه رودخان
    تخفیف 10 %
    936,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور 3/5 روزه شیراز {بهار 1403}

    شیراز
    تخفیف 10 %
    5,850,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور رامسر | جواهردشت | لاهیجان | سماسوس

    رامسر
    تخفیف 15 %
    2,550,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    دریاچه الیمالات و ساحل محمودآباد

    آمل
    تخفیف 15 %
    892,500 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور جنگل ابر | تور جنگل ابر 1403

    شاهرود
    تخفیف 10 %
    2,691,000 تومان
    پیشنهاد ویژه

    تور طبیعتگردی یکروزه تنگه دار نوشهر

    نوشهر
    تخفیف 10 %
    945,000 تومان